1 |
1061-IMEC |
Similarities and differences of resources, orientations, and goals of Year 12 mathematics teachers and mathematics lecturers |
علی برجی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
2 |
1453-IMEC |
آموزش حل مسئله در ریاضیات با استفاده از نرم افزار پایتون |
سهیلا اسمعیل لو، پریسا قدری ناناس |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
3 |
1051-IMEC |
آموزش ریاضی در سایه هوش مصنوعی |
علیرضا عظیم زاده، فاطمه کامرانی فر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
4 |
1176-IMEC |
آموزش مسئله محور براساس چارچوب حل مسئله تفکر ریاضی |
فاطمه باغستانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
5 |
1280-IMEC |
آموزش مفاهیم جبری پایه هشتم با استفاده از چارچوب شونفیلد برای تدریس قدرتمند ریاضی (TRU) |
زهرا فقیهی، زهرا گویا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
6 |
1318-IMEC |
آموزشهای قبل و ضمن خدمت معلمان ریاضی |
وجیهه نژادقرائی، فاطمه جاهد، مرضیه نژادقرائی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
7 |
1455-IMEC |
آواز دهل شنیدن از دور خوش است؛ گزارشی از تجربه عملی یادگیری ترکیبی با چتبات هوش مصنوعی در تدریس مثلثات |
محمدحسام قاسمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
8 |
1457-IMEC |
ابتکاراتی نوین در عرصه تولید محتوای آموزشی درس هندسه با رویکرد اکتشافی-سازنده |
افروزه جعفری، سسد محمد علی موسوی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
9 |
1326-IMEC |
ابزارهای هوش مصنوعی مناسب در تدریس ریاضیات |
الهام صحرایی، بهنام شیرزاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
10 |
1336-IMEC |
اثربخشی آموزش مهارتهای ادراکی – حرکتی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی دارای اختلال ریاضی |
فرزانه داوری، احسان عباس زاده دهجی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
11 |
1216-IMEC |
اثربخشی استفاده از نرم افزار جئوجبرا برای یادگیری توابع نمایی و لگاریتمی |
امین بادیه پیمای جهرمی، احمدرضا عبدالهی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
12 |
1448-IMEC |
اثربخشی اوریگامی در مقایسه با آموزش سنتی در بهبود سطح مهارتهای هندسی |
مهدی غروی، علی مسلمی پور، راضیه نادرخانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
13 |
1240-IMEC |
اثربخشی بکارگیری رویکرد آموزش ریاضی واقعیتمدار بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه نهم مراکز بهزیستی استان اصفهان (سال تحصیلی 1401-1400) |
نسترن شرفی، محمود فرهادیان، زهره منتظری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
14 |
1055-IMEC |
اثربخشی تکالیف مهارتمحور بر انگیزش یادگیری و دلزدگی تحصیلی دانشآموزان در درس ریاضی |
مهری خدابخشیان، زهرا قاسم پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
15 |
1080-IMEC |
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود عملکرد شناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی |
ساجد یعقوب نژاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
16 |
1083-IMEC |
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر بازی بر اضطراب ریاضی و انگیزهی پیشرفت ریاضی دانش-آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی |
رقیه سادات میرجلیلی، حسن یوسف پور، ملکه سادات سیدی باغستان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
17 |
1468-IMEC |
ارائهی تقارن و بهینهسازی در طبیعت بهکمک دستسازه |
زهرا وزیری، افسانه یداله دماوندی، مجتبی قربانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
18 |
1019-IMEC |
ارتقا آموزش درس هزار ریاضی سوم دبستان |
فاطمه حیدریان، عادل سلیمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
19 |
1447-IMEC |
ارزشیابی ریاضی با سوالات سطح تفکر بالا و تاثیر آن بر ارتقای یادگیری |
فرزانه فروزانفر، الهه امینی فر، حمید مسگرانی، مریم عبدالملکی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
20 |
1467-IMEC |
ارزیابی تاثیر اضطراب بر میزان یادگیری دانش آموزان |
پروانه ذوالفقاری، زهره نیک انجام |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
21 |
1350-IMEC |
ارزیابی درس ریاضی با بازیهای میدانی |
فاطمه عسکری، ساناز سلاجقه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
22 |
1454-IMEC |
ارزیابی درک دانش آموزان از مفهوم حد بر اساس نظریه APOS |
ندا توانایی، علی خراسانی نژاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
23 |
1040-IMEC |
ارزیابی شایستگی مدلسازی ریاضی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی |
نفیسه آزادی، ابراهیم ریحانی، سعید حق جو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
24 |
1228-IMEC |
استراتژیهای مختلف برای حل یک مسئله ریاضی |
سیدجلال لنگری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
25 |
1155-IMEC |
استفاده از رباتهای آموزشی و چتباتها در آموزش ریاضی: مزایا، معایب و چالشها |
نرگس حاج ابوطالبی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
26 |
1179-IMEC |
استفاده از فناوری های آموزشی در برنامه درسی ریاضیات دوره ابتدایی (مطالعه موردی: شبیه ساز تعاملی فِت) |
حمید دافعی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
27 |
1031-IMEC |
استفاده از نرم افزار جئوجبرا در تقویت انگیزه یادگیری و درک مفهوم انتگرال گیری چندگانه |
آسیه ابراهیم زاده، حمیدرضا کاشفی، فهیمه کلاهدوز |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
28 |
1034-IMEC |
انتخاب اسباب بازی با کمک مدلسازی: ایده ای برای آموزش مدلسازی در دوره ابتدایی/ پایه سوم |
فهیمه کلاهدوز، ابوالفضل رفیع پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
29 |
1178-IMEC |
انطباق آموزش ریاضی در عصر کوانتوم: ضرورتی اجتنابناپذیر |
روح الله میرزائی علیعربی، نوروز هاشمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
30 |
1200-IMEC |
اهمیت ریاضیات در آموزش میانرشتهای STEM |
روح اله معتمدی، رویا روشن، مرتضی فکری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
31 |
1241-IMEC |
بازی وارسازی ریاضی در دبیرستان |
سارا حقیقت صفت |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
32 |
1442-IMEC |
بدفهمی های دانش آموزان پایه یازدهم در مبحث تابع |
محدثه هنرمند، فاطمه ملایجردی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
33 |
1275-IMEC |
بدفهمی های قدرمطلق در ریاضیات مدرسه ای |
منظر غفاری جو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
34 |
1263-IMEC |
بررسی اثربخشی کارگاه آموزشی مدلسازی ریاضی بر نگرش معلمان ریاضی دوره متوسطه |
زینب گنجی، ابوالفضل رفیع پور، فاطمه احمد پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
35 |
1413-IMEC |
بررسی ارتباط درک رویکرد جبری و تجسم هندسی اعداد گنگ در دانشآموزان متوسطه (فایل ادیت شده) |
شیوا مفاخری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
36 |
1161-IMEC (R1) |
بررسی تاثیرات بهرهمندی از مبانی هنر در آموزش ریاضی (مطالعه موردی عمل ضرب در ریاضیات پایه سوم ابتدایی) |
نگین چگنی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
37 |
1210-IMEC |
بررسی تاثیر بازیهای سنتی رایج در شهرستان دهاقان بر یادگیری مفاهیم پایهای ریاضیات |
سمانه عباسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
38 |
1266-IMEC |
بررسی تاثیر بازی وار سازی تدریس ترکیبی بر میزان یادگیری ریاضی دانش آموزان دختر پایه هفتم منطقه هفت تهران |
زینب عابدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
39 |
1260-IMEC |
بررسی تاثیر مولفههای انگیزه پیشرفت ریاضی مبتنی بر اضطراب و خودکارآمدی در دانش آموزان رشته انسانی |
هدی مهرباقرپور، زهرا عبدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
40 |
1358-IMEC |
بررسی تطبیقی ریاضی پایه سوم کشورهای ترکیه، آذربایجان، عربستان، عراق، کرهجنوبی و ایران |
مونا اسمعیلی دهج، فائزه سهرابی، مریم السادات نورانیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
41 |
1271-IMEC |
بررسی دستسازه های آموزش ریاضی دوره ابتدایی از منظر سازندهگرایی |
پریسا ترابیان، فاطمه ترابی، مریم قدسی، مریم گوگردی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
42 |
1237-IMEC |
بررسی روش تدریس چندحسی در آموزش ریاضی دوره ابتدایی |
فاطمه یونس آبادی، پریسا یونس آبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
43 |
1121-IMEC |
بررسی علل و عملکرد دانش آموزان دیر آموز در درس حسابان1 |
معصومه سیاه سر، زهرا گنجعلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
44 |
1143-IMEC |
بررسی عملکرد دانشجومعلمان آموزش ابتدایی در حل مسائل تناسبی مستقیم و معکوس |
سهیل پاکیزه منش، ابراهیم ریحانی، حمیدرضا برخورداری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
45 |
1129-IMEC |
بررسی نقش فعالیتهای مکمل و فوقبرنامه در ارتقاء دانش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان |
زهرا قاسم پور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
46 |
1267-IMEC |
برنامهدرسی ریاضی دوره ابتدایی از دیدگاه والدین دانشآموزان آسیبدیده بینایی مبتنی بر رویکرد دانشآموزمحوری |
زهرا سادات علمدار بایگی، حسین مومنی مهموئی، صدیقه کاظمی، فرهاد کاظمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
47 |
1060-IMEC |
بهبود بدفهمی های دانش آموزان در مبحث جبر و معادله، با استفاده از رویکرد مثال های کامل کردنی و فعالیت های خود توضیحی |
ندا توانایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
48 |
1079-IMEC |
بهبود فرآیند اثبات همنهشتی مثلثها به کمک الگوی تدریس 5E |
سیدمحمدعلی قریشی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
49 |
1157-IMEC |
بهبود مهارت حل مساله دانش آموزان با اجرای رویکرد آموزش ریاضیات واقعیت مدار |
ندا توانایی، عبدالحمید چک نژاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
50 |
1093-IMEC |
بهبود یادگیری اتحاد ها و تجزیه عبارت های جبری به کمک روش تدریس پیش سازمان دهنده مقایسه ای |
محمد ظهیری هاشم آبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
51 |
1113-IMEC |
بهبود یادگیری دامنه ترکیب توابع با استفاده از روش تدریس پیش سازمان دهنده |
وحید نجفیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
52 |
1316-IMEC |
بهبود یادگیری قضیه تالس با بهره گیری از روش تدریس ۵E |
َعلی اصغر پوربافرانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
53 |
1049-IMEC |
بهسازی آموزش مفهوم کسر کتاب ریاضی پایه سوم ابتدایی با رویکرد درس پژوهی |
نگین حیاتی، عادل سلیمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
54 |
1334-IMEC |
پرکردن شکاف بین جبر مجرد و ریاضیات متوسطه: مفاهیمی برای آمادگی معلم و تمرینهای آموزشی |
فرزانه نوروزی لرکی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
55 |
1017-IMEC |
پژوهش در زمینه روش های تدریس درس ریاضی |
نرجس رضی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
56 |
1075-IMEC |
پژوهشی درباره یادگیری عمیق در آموزش ریاضیات ابتدایی |
حمیده عبدالهی لاشکی، رفائیل آزادیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
57 |
1330-IMEC |
پولیا سوار بر چرخه مدلسازی |
هاجر محمدی دورکی، فاطمه سلیمیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
58 |
1246-IMEC |
پیش بینی توانایی حل مسأله کسرهای ریاضی دانش آموزان مدارس ابتدایی بر اساس متغیرهای دانش محتوا، دانش پداگوژی محتوا و باورهای خود کارآمدی تدریس معلمان |
فرهاد کاظمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
59 |
1471-IMEC |
پیشرفت های اخیر در استفاده از فناوری دیجیتال در آموزش ریاضیات |
اکرم سعیدی، بهزاد صالحیان متیکلایی، مهدی مقدسی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
60 |
1172-IMEC |
تأثیر آموزش STEM بر ایجاد انگیزه، علاقه و اعتماد به نفس دانشآموزان در حل مسائل مدلسازی ریاضی و به کارگیری نرمافزار اکسل |
پروین ترابی، محسن رحیمی پیرانفر، شراره تقی دستجردی، امیرحسین اشتری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
61 |
1279-IMEC |
تأثیر آموزش مبتنی بر حل مسأله در ارتقاء توانایی حل مسأله ریاضی دانش آموزان کلاس پنجم بر اساس مدل حل مسأله جان میسن |
leila hasanvandi |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
62 |
1165-IMEC |
تأثیر استفاده از شیوه های ارزشیابی تکوینی در گرایش به سمت ریاضی دانشآموزان پایة هشتم شهر اصفهان |
هاجر پورمیدانی، زهرا قاسم پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
63 |
1369-IMEC |
تأثیر بازنماییهای چندگانه بر اساس مدل لش برکاهش بدفهمیهای دانشآموزان پایه هشتم در موضوع بردار و مختصات |
آیناز احدیان، ملوک حبیبی، رضا حیدری قزلجه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
64 |
1053-IMEC |
تأثیر تلفیق ریاضی با هنر در میزان علاقه دانش آموزان پنجم ابتدایی به درس ریاضی |
رقیه صحرائی، کیوان آذرمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
65 |
1058-IMEC |
تأثیر لسن استادی بر حل مساله ریاضی، اضطراب و انگیزه دانشجویان سطح پایه |
حسینعلی غلامی، حانیه غلامی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
66 |
1118-IMEC |
تاثیر آموزش از طریق مدلسازی ریاضی در پیشرفت تحصیلی |
خدیجه خاتمی سروی، فاطمه حیدری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
67 |
1074-IMEC |
تاثیر اﺳﺘﻔﺎده از نرمافزار رﻳﺎﺿﻲ ﭘﻮﻳﺎ در محیطهای ﻳﺎدﮔﻴﺮى همیارانه ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ راﻳانه روی پیشرفت تحصیلی رﻳﺎﺿﻲ |
سجاد زمان آبادی، ابوالفضل رفیع پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
68 |
1329-IMEC |
تاثیر بازی به عنوان یکی از روش های تدریس فعال و نوین بر آموزش ریاضی |
مرضیه محمودوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
69 |
1198-IMEC |
تاثیر بازی در ریاضی و معرفی بازی های درس ریاضی دوره دوم دبستان |
مرضیه نوروزی، نگین اسدی پور قرجلو، فاطمه طاهری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
70 |
1063-IMEC |
تاثیر تدریس مبتنی بر اینفوگرافی بر میزان یادگیری دانش آموزان در موضوع تابع |
سارا جعفری نصرآبادی، رضا حیدری قزلچه، ملوک حبیبی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
71 |
1248-IMEC |
تاثیر ترسیم های هندسی در یادگیری مفاهیم اولیه هندسه دبیرستانی |
سهراب عظیم پور، راضیه فتحی عجبشیر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
72 |
1301-IMEC |
تاثیر راهبرد شخصیسازی بر عملکرد حل مسئله ریاضی دانشآموزان |
شیدا قرنی، مجید حق وردی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
73 |
1245-IMEC |
تاثیر ریاضیات بر چگونگی شکل گیری آموزش stem |
زهرا خالق پور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
74 |
1100-IMEC |
تاثیر نرم افزار جئوجبرا در یادگیری ریاضی و بررسی مزایا و معایب آن |
الهام کشاورز هدایتی، آسیه ابراهیم زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
75 |
1327-IMEC |
تاثیر نرم افزار فلوگوریتم بر یادگیری مباحث حجم و معادله های خطی ریاضی دانش آموزان با رویکرد استم |
فایزه فلاحت، سمیه بخشی زهرایی، سمیه خوارزمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
76 |
1319-IMEC |
تاثیر نظریه تنوع بر یادگیری دانشآموزان پایه نهم در مبحث تکجملهای و چندجملهای جبری |
افسانه محبت پناه، مهناز مرادیان، ریحانه براتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
77 |
1251-IMEC |
تاثیر وجود انواع اطلاعات نامربوط عددی با ماهیت سازگاری و ناسازگاری زبانی در مسائل کلامی |
زهرا مصطفوی، مجید حق وردی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
78 |
1435-IMEC |
تاملی برکسرهای بزرگتر از واحد در کتب ریاضی ابتدایی، از منظررویکرد Apos |
علی رمضانی، پویا طهماسبی ورزنه، امیرحسین اصغری ورزنه، زه سب |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
79 |
1459-IMEC |
تجربهای از کلاس درس در ارتباط با دانش مورد نیاز معلمان ریاضی برای تدریس |
منیژه سلیمی، فهیمه کلاهدوز |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
80 |
1437-IMEC |
تحلیل فصل تابع کتاب ریاضی و آمار 1 بر اساس الگوی ریاضیات واقعیت مدار |
هامان عضدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
81 |
1427-IMEC |
تحلیل محتوای فصل چندضلعی ها بر اساس نظریه سولو و نظریه ون هیلی |
نوید سبزعلی، ندا توانایی، حسین نصرالله نژاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
82 |
1133-IMEC |
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه یازدهم رشته علوم تجربی بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم |
صفورا مددی مقدم |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
83 |
1195-IMEC |
تحلیل محتوای کتاب ریاضی کلاس ششم ابتدایی به روش آندرسون- کراتول |
مریم حسین زاده بافرانی، عاطفه حسنی بافرانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
84 |
1272-IMEC |
تحلیل محتوای کتاب ریاضی و آمار(1) پایه دهم بر اساس شاخصهای خلاقیت گیلفورد |
منصوره موسی پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
85 |
1230-IMEC |
تحلیل محتوای کتاب ریاضی و آمار(۲) بر اساس روش اندرسون_کراتول |
محمدجواد عرب، سعید آتش فراز، نیما علم |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
86 |
1186-IMEC |
تحلیل محتوای کتاب هندسه 3 دوازدهم ریاضی براساس روش ویلیام رومی و رویکرد مدل سازی و کاربردها |
فاطمه یوسف زاده درزی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
87 |
1144-IMEC |
تحلیلی بر برنامهدرسی درس آموزش ریاضی، رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان |
محمد نیکخواه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
88 |
1396-IMEC |
تحلیلی بر مؤلفه های کاربردی تفکرورزی قرآنی در آموزش محتوای دانش ریاضی |
سید مهدی سلطانی رنانی، مصطفی آتشکار، مهدیه کشانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
89 |
1276-IMEC |
تغییر و بهبود سیستم کارورزی در آموزش ریاضی |
سارا عمرانپور، فائزه قبادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
90 |
1106-IMEC |
تقویت یادگیری برد تابع برای دانش آموزان پایه دهم رشته های ریاضیفیزیک و علومتجربی |
سیدمحمد جواد حسنی تکیه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
91 |
1227-IMEC |
تلفیق ذهنیت فلسفی و اثربخشی بازی وار سازی آموزشی بر توانایی حل مسائل ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول |
سیما ذالکیان، راضیه باقرزاده، لیلا توانایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
92 |
1231-IMEC |
توانایی دانشآموزان ابتدایی در برقراری ارتباطات در حل مسائل ریاضی |
فرزانه میرزائیان، فهیمه کلاهدوز |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
93 |
1160-IMEC |
توانایی طرح مسئله دانشجومعلمان درکسرها |
منصوره موسی پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
94 |
1422-IMEC |
توسعه تاب آوری ریاضی از طریق زبان اول در مناطق دوزبانه |
محسن ملکی، الهه امینی فر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
95 |
1154-IMEC |
توسعه تفکّر نسبیّتی |
سهراب عظیم پور، حسین واحدی، راضیه فتحی عجبشیر، مهدی قربانی اقدم، رضا کرمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
96 |
1287-IMEC |
جلوه هایی از تاثیر علم ریاضی در اشعار برخی از برجسته ترین شاعران ایرانی |
سعید پناهیان فرد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
97 |
1432-IMEC |
چالشها، الزامات و راهکارهای پیشرو برای آموزش ریاضی در مدارس |
رحیم کریمی، درناز شیرانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
98 |
1372-IMEC |
چالشهای آموزش آمار و احتمال و تنشهای بین تفکرهای ریاضی، احتمالی و آماری |
عارفه فرامرزی، مهدی شمس |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
99 |
1403-IMEC |
چالشهای آموزشی از مفهوم مبحث حد |
سیده بتول حسینی زری، شهربانو فرخ، نغمه مریوانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
100 |
1395-IMEC |
چالش های ارزشیابی ریاضیات از دیدگاه دبیران ریاضی |
موسی الرضا امانی، فائقه محسن زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
101 |
1292-IMEC |
چالشهای تدریس احتمال در فضای هم شانس و غیر هم شانس |
منظر غفاری جو، میرشهرام صدر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
102 |
1411-IMEC |
چگونه توانستم با استفاده از چرک نویس، روش مطالعه درس ریاضی در دانش آموزان را بهبود بخشم. |
مریم اعیان منش، فرزانه اعیان منش |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
103 |
1440-IMEC |
چند اثبات برای نامساوی pi^e<e^pi |
حجت اله لعلی دستجردی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
104 |
1222-IMEC |
چهارضلعی های د و مرکزی |
حجت اله لعلی دستجردی، عادل زمانی اسکندری، محمد جواد زارعی محمودآبادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
105 |
1166-IMEC |
حس ساختار و انواع خطای دانشآموزان در حل معادلات درجه دوم |
شاهرخ قاسم زاده دیبگی، نسرین کرمی کبیر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
106 |
1445-IMEC |
حل مسئله و مدلسازی در آموزش ریاضی |
زهرا قاسمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
107 |
1206-IMEC |
حل مساله های مثلثاتی با استفاده از مفهوم مساحت |
حسینعلی غلامی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
108 |
1244-IMEC |
خطوط سوایی و محاسبه اجزای فرعی مثلث |
سارا کرنگیش، فرشاد امیدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
109 |
1006-IMEC |
دانش مورد نیاز آموزگاران برای تدریس ریاضی |
مهرداد سیلانی، محمدمهدی بیت حردان، علی حسینی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
110 |
1212-IMEC |
دیالوگ سقراطی روشی در تدریس ریاضی |
زینب رضائی راد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
111 |
1452-IMEC |
دیدگاه دانشآموزان دبیرستانی نسبت به استفاده از هوش مصنوعی در تدریس ریاضی |
نفیسه عمودی، زهرا گویا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
112 |
1285-IMEC |
دیدگاههای دانشآموزان دربارۀ حل مسائل آسان و دشوار ریاضی |
اسماء نکوئی قهفرخی، نرگس یافتیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
113 |
1221-IMEC |
رابطه برنامه درسی ریاضی با برنامه درسی فارسی در دوره ابتدایی (با تاکید بر نتایج آزمون های بین المللی TIMSS, PIRLS) |
اشرف میرحیدری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
114 |
1102-IMEC |
رابطه دانش راهبردی و نوع ترسیم های موقعیتی و ریاضی در عملکرد حل مساله |
مریم روزبهانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
115 |
1164-IMEC |
راهبردهای دانشآموزان پایه هفتم در حل مسائل با اعداد منفی |
محمد تقی حیدری نصیر، نسرین کرمی کبیر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
116 |
1379-IMEC |
راهنمای عملی الگوی تدریس مرحله به مرحله تابع چند ضابطهای بر مبنای تکالیف مفهومی محور |
مریم عبدالهیان، زینب عبدالهیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
117 |
1239-IMEC |
رد پای سطوح طبقه بندی نظریه سولو در آزمون ریاضی پایه نهم |
زهره خزاعی، ابوالفضل رفیع پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
118 |
1415-IMEC |
روبریک؛ ضرورتی برای ارزشیابی توصیفی ریاضی |
مرتضی مرتضوی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
119 |
1082-IMEC |
روشهای مبتنیبر تحقیق برای ترغیب دانشجویان رشتههای مختلف به علم ریاضی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس) |
رعنا حاجی پوری باسمنج |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
120 |
1092-IMEC |
روش های نوین تدریس در آموزش ریاضی دوره ابتدایی |
زهرا جعفری، علی جعفری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
121 |
1003-IMEC |
روند پژوهش و کاربرد فناوری های نوین در آموزش ریاضی در دبستان های تهران |
محمدمهدی نامی، مریم رشیدیان، آسیه معمار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
122 |
1472-IMEC |
رویکرد سازنده گرایی به فناوری در آموزش ریاضی |
مرتضی گرزین نژاد، مرضیه فرهادی جلالوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
123 |
1070-IMEC |
ریاضیات غیررسمی، کلیدی برای ارتقا آموزش ریاضی |
پویا کریمی، ابوالفضل رفیع پور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
124 |
1436-IMEC |
زمینه های کاربرد ریاضیات در مهندسی معماری |
احمد واشقانی فراهانی، معصومه واشقانی فراهانی، امیر رضا واشقانی فراهانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
125 |
1278-IMEC |
سرمایه مورد رقابت دانشجو معلّمان آموزش ریاضی: نظریهپردازی دادهبنیاد |
یونس کریمی فردین پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
126 |
1307-IMEC |
سنجش میزان فعال بودن محتوای کتاب هندسه دوازدهم رشته ریاضی سال 1402 با استفاده از روش ویلیام رومی |
میترا صادقی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
127 |
1451-IMEC |
سیرتحولات آموزش ریاضی ایران: دوره معاصر |
نرگس وثوقی نژاد، فاطمه دلاویز |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
128 |
1149-IMEC |
شاخص های استاندارد حل مسئله در برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی |
حمید دافعی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
129 |
1450-IMEC |
شایستگی های مدلسازی دانشجومعلمان در حل یک مساله مدلسازی در آمار |
اعظم حجازی نوقابی، فهیمه کلاهدوز |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
130 |
1223-IMEC (R1) |
شناسایی برخی از بدفهمیهای رایج متوسطه دوم تجربی و ریاضی در حد، مشتق، کاربرد مشتق و طرح آموزش مناسب برای آنها |
سیدجلال لنگری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
131 |
1323-IMEC |
شیوه های موثر در فرآیند یاددهی – یادگیری ریاضیات، مبحث شناسایی اعداد اول پایه هفتم آموزشگاه فرزانگان شهرستان دشتستان سال تحصیلی 1403-1402 |
نرجس آذرپرا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
132 |
1136-IMEC |
طراحی برنامه درسی مبتنی بر ارتباطات مفهومی در برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی |
حمید دافعی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
133 |
1473-IMEC |
طراحی فعالیت های یادگیری ریاضی به کمک جئوجبرا |
سمیه حاتمی، زهرا گویا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
134 |
1209-IMEC |
عملکرد دانش آموزان دبیرستان دوره اول در موقعیتهای طرح مسئله ریاضی |
عارف رضایی، زهرا جعفری بهبهانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
135 |
1125-IMEC |
فرصت ها و چالشهای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در فرآیند آموزش و یادگیری ریاضی برای دانش آموزان دوره ابتدایی: یک نگاه مروری |
هانیه چگنی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
136 |
1117-IMEC |
فرصتهای چاپ سهبعدی با جئوجبرا در آموزش |
کیمیا مهری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
137 |
1446-IMEC |
قدرت بازی در یادگیری مفهوم مختصات در ریاضی هشتم |
سیده محدثه هاشمی علیزاده، هادی کریمی صفا، سید حجت هاشمی علیزاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
138 |
1371-IMEC |
کاربرد الگوهای فعال تدریس در آموزش ریاضی دوره ابتدایی |
مجید نقیه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
139 |
1192-IMEC |
کاربرد تاریخچه ریاضیات در تدریس جبر |
یونس رضایی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
140 |
1332-IMEC |
کاربرد راهکارهای هوش مصنوعی دربهبود آموزش ویادگیری درس ریاضیات دانش آموزان |
صدیقه فرنیایی، سمیرا جلالت |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
141 |
1320-IMEC |
کاربرد روش تدریس بازی محور در تدریس ریاضی ابتدایی |
طاهره محمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
142 |
1232-IMEC (R1) |
کاربرد نظریه گراف در افزایش مهارت حل مساله دانش آموزان |
زهرا مومن |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
143 |
1315-IMEC |
کاربرد هوش مصنوعی در آموزش ریاضی |
فاطمه عسکری، زهرا عربی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
144 |
1234-IMEC |
کاربرد هوش مصنوعی در تدریس ریاضی متوسطه |
صبا کام پروری، شیما بچاری پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
145 |
1256-IMEC |
کاوش در فناوری های ترکیبی برای تحول در آموزش ریاضیات |
مهدی رضایی بهرمند، آرزو صوفی کرباسکی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
146 |
1148-IMEC |
کسب دانش آموزش محتوا در ریاضی از طریق برنامه درسی کارورزی |
زهره کرمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
147 |
1313-IMEC |
کیفیت بخشی آموزش مفهوم تقارن محوری به کمک دست سازه های اوریگامی |
افسانه یداله دماوندی، مجتبی قربانی، فاطمه احمدی کلاته |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
148 |
1220-IMEC |
گامی بهسوی آموزش جذاب ریاضی با استفاده از هوش مصنوعی و علم داده |
منیره مهری تکمه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
149 |
1185-IMEC |
ماتریس دنباله فیبوناچی در هوش مصنوعی |
طاهره زارع، فرهاد بن محمد خواجه، وصال ترنج |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
150 |
1466-IMEC |
ماهیت آزادیِ ریاضی: بستری برای رویکرد هوش مصنوعی با ریاضی مدرسهای |
مونا اکبری، مبینا اکبری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
151 |
1333-IMEC |
مدل سازی پلی به سوی حل مسائل واقعی |
هاجر محمدی دورکی، فاطمه سلیمیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
152 |
1401-IMEC |
مدلسازی ریاضی و حل مسئله |
علی ملخاصی، مهسا عزتی، سوگند بهاری، زینب علیزاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
153 |
1158-IMEC |
مدلسازی و حل مسئله درآموزش ریاضی |
محمد کاظمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
154 |
1365-IMEC |
مراحل آموزش جمع در پایه اول و دوم و نحوه انتزاعی شدن آن |
مریم حسن زاده رستمی، فاطمه زابل |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
155 |
1469-IMEC |
مروری بر روش های تدریس ریاضیات مبتنی بر هوش مصنوعی |
مائده حسینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
156 |
1217-IMEC |
مروری بر نقش هوش مصنوعی بر آموزش ریاضی در دوره ابتدائی |
مریم ملائی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
157 |
1218-IMEC |
مطالعه رابطه بین باورها و دانش محتوای آموزشی دانشجومعلمان ریاضی |
نادره عبدی سبوحی، مهسا عزتی، الهام صمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
158 |
1194-IMEC |
مقایسه تأثیر روش تدریس کاوشگری با رویکرد آموزش مجازی بر یادگیری دانشآموزان پسر پایه هفتم شهر و روستا در درس ریاضی |
دانیال شمسی، محمود فرهادیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
159 |
1064-IMEC |
ملاحظاتی پیرامون آموزش منطق ریاضی در کتاب های جدید التالیف دوره دوم دبیرستان |
پیام سراجی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
160 |
1261-IMEC |
ملموس سازی و بهبود یادگیری و انگیزش در مبحث دوران و برش با استفاده از دست سازه و نرم افزار جئوجبرا |
ناهید پورسلیمان، صمد شعبانی فر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
161 |
1340-IMEC |
منحنی چرخزاد یا هِلِن هندسه: یادداشتهای تاریخی و کاربردها |
بهزاد کفاش |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
162 |
1162-IMEC |
نظریه بازی ها و ارائه یک محیط یادگیری کارآمد در آموزش ریاضی |
نسرین کرمی کبیر، شاهرخ قاسم زاده دیبگی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
163 |
1408-IMEC |
نقش برنامه تقویتی هوش کلامی و فناوری نوین هوش مصنوعی در ارتقای توانایی حل مسئله ریاضی |
مریم بهاءلو، زهرا چوپانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
164 |
1423-IMEC |
نقش تحولات اجتماعی در آموزش ریاضی |
رحیم کریمی، درناز شیرانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
165 |
1433-IMEC |
نقش تحولات اجتماعی-فرهنگی در عوامل تاثیرگذارآموزش ریاضی ایران در راستای ضرورت برگزاری آزمون پیزا |
مرضیه بیات، زهرا قاسمی، الهه امینی فر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
166 |
1015-IMEC |
نقش تکنولوژی های نوین، هوش مصنوعی و علوم داده در آموزش ریاضی |
نجمه یوسفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
167 |
1294-IMEC |
نقش داستانسرایی در آموزش ریاضی دبیرستان |
نسیم صفری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
168 |
1391-IMEC |
نقش دانش تاریخ در آموزش ریاضی |
رضا معینی رودبالی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
169 |
1282-IMEC |
نقش روش های نوین تدریس در آموزش ریاضی و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان متوسطه اول |
زهره جنگجو، زینب تیموری، مبینا رحیمی، مبینا خیرخواه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
170 |
1077-IMEC |
نقش ریاضی در آموزش STEM ، فرصت یا تهدید |
حسین گورکی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
171 |
1384-IMEC |
نقش فناوری در آموزش آمار و احتمال و شناسایی و توسعه دانش معلمان |
عارفه فرامرزی، مهدی شمس |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
172 |
1087-IMEC |
نقش فناوری های نوین به ویژه هوش مصنوعی و علم داده در آموزش ریاضی |
مهدیه شفیعی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
173 |
1214-IMEC |
نقش فناوریهای نوین در ارزشیابی آموزش ریاضی: از هوش مصنوعی تا واقعیت افزوده |
فاطمه دریایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
174 |
1085-IMEC |
نقش کرونا و هوش مصنوعی در تغییر سبک آموزش ریاضیات متوسطه دوم |
مریم اسدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
175 |
1159-IMEC |
نقش کیفیت پرسش در درک ریاضی دانشآموزان |
ّFaranak Farshadifar، سعید رومانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
176 |
1268-IMEC |
نقش محیطهای هندسه پویا در اثبات و استدلال از دیدگاه معلمهای ریاضی متوسطه |
محمدرضا توکلی مقدم، زهرا گویا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
177 |
1190-IMEC |
نقش معلمان ابتدایی و روش تدریس در بهبود کیفیت یادگیری دانشآموزان در درس ریاضی |
نوروز هاشمی، حمیدرضا کاشفی، خدیجه رحیمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
178 |
1187-IMEC |
نقش هنر در آموزش ریاضی |
افسانه عسگری، حمیدرضا نویدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
179 |
1314-IMEC |
نقش هوش مصنوعی در آموزش درس ریاضی چالش ها ،کاربردها و فرصت های آن |
محدثه باطنی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
180 |
1348-IMEC |
نقش هوش مصنوعی در فرایندآموزش ریاضی(فرصت ها و چالش ها) از نگاه معلمان |
احمد واشقانی فراهانی، آوا هداوند، ژامک جعفری مرندی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
181 |
1367-IMEC |
نقش هوش مصنوعی و علم داده در آموزش ریاضی |
مرضیه حسنی نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
182 |
1354-IMEC |
نگاهی نو به اثبات در درس هندسه رشته ریاضی- فیزیک: اثبات فیزیکی قضایای هندسه متوسطه |
حسین تیموری فعال، شکوه شاه بیگ |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
183 |
1335-IMEC |
نمودار ون و اعداد حقیقی در حاشیه هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران |
حسین عبدالهی نیا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
184 |
1470-IMEC |
هنر ارزیابی:آزمون ها مدلی برای یادگیری دانش آموزان |
ربابه افخمی، مریم عبدالملکی، نسیم اصغری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
185 |
1076-IMEC |
هوش مصنوعی در آموزش ریاضی |
ابراهیم اکبربگلو، حسن بدرزاده، مهدی نصیری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
186 |
1383-IMEC |
هوش مصنوعی در آموزش ریاضی ، فرصت ها و چالش ها |
ترانه میریان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
187 |
1298-IMEC |
هوش مصنوعی در آموزش، فرصت ها وچالش ها |
رضا روئین تن، سحر مینایی، زهرا زیرک زاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
188 |
1297-IMEC |
هوش مصنوعی، دوست جدید معلمان ریاضی خلاق |
ریحانه نیکنام اسکوئی، نرگس یافتیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
189 |
1346-IMEC |
هوش مصنوعی فرصتی برای بهبود عملکرد تدریس و یادگیری ریاضیات |
زینب قنبری، بهزاد صالحیان متیکلایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
190 |
1168-IMEC |
واکاوی عوامل تاثیر گذار بر حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با نگرشی به راهبرد های حل مسئله |
میلاد نصیروند، داریوش جوادیان گبلو، حسین صمیدی بنه، مهدی آقاپور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
191 |
1475-IMEC |
واکاوی نقش و تأثیر علمای شیعه در رشد و تعالی دانش ریاضی |
علی اصغر حمزه شلمزاری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
192 |
1296-IMEC |
ویژگیهای مفهومی میانگین حسابی در کتابهای درسی ریاضی مدرسهای و یادگیری دانشآموزان |
رضا معطی، ابوالفضل رفیع پور، محمدرضا فدایی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |