| تاثیر تدریس مبتنی بر اینفوگرافی بر میزان یادگیری دانش آموزان در موضوع تابع | 
| کد مقاله : 1063-IMEC | 
| نویسندگان | 
| 
		سارا  جعفری نصرآبادی *1، رضا   حیدری قزلجه2، ملوک  حبیبی2 1دبیر فرهنگیان 2دانشگاه فرهنگیان 		 | 
| چکیده مقاله | 
| در این پژوهش به بررسی تاثیر تدریس مبتنی بر اینفوگرافی بر میزان یادگیری در موضوع تابع پرداخته شده است. از نظر هدف کاربردی و از نظ ر روش  شبه آزمایشی )پیش آزمون و پس آزمون( با گروه گواه و با گزینش در دسترس استفاده شد.جامعه این تحقیق متشکل از دانش آموزان یازدهم انسانی شهر قم بود. روش نمونه گیری در دسترس 18 نفر به عنوان گروه آزمایش و 20 نفر به عنوان گروه گواه انتخاب شد.ابزار اندازهگیری در این پژوهش عبارت بود از آزمون هماهنگ استانی ترم اول و آزمون محقق ساخته که میزان یادگیری را مسنجید. روایی محتوای آزمون یادگیری توسط متخصصان درس و پایایی پرسشنامه تحقیق با استفاده از آلفای کرونباخ در آزمون میزان یادگیری برابر با 0/81 محاسبه شد.داده های حاصل با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل گردید. نتایج بررسی مولفه تحقیق نشان داد که آموزش مبتنی بر اینفوگرافی بر میزان یادگیری موثر است  | 
| کلیدواژه ها | 
| اینفوگرافیک، یادگیری، طراحی آموزشی، تابع | 
| وضعیت: پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |