| تحلیل محتوای فصل چندضلعی ها بر اساس نظریه سولو و نظریه ون هیلی | 
| کد مقاله : 1427-IMEC | 
| نویسندگان | 
| 
		نوید  سبزعلی *1، ندا  توانایی2، حسین  نصرالله نژاد3 1هیات علمی دانشگاه ازاد بهبهان 2بهبهان 3معلم آموزش پرورش 		 | 
| چکیده مقاله | 
| هدف از این پژوهش، تحلیل محتوای فصل چند ضلعی ها بر اساس نظریه سولو و نظریه ون هیلی می باشد.  روش پژوهش تحلیل محتوا بوده که در آن فعالیت ها، کاردرکلاس ها و تمرین های این فصل مورد بررسی قرار گرفتند و از لحاظ سطوح سولو و سطوح ون هیلی طبقه بندی شدند. نتایج حاکی از مطابقت بین سطوح این دو نظریه می باشد. به عبارت دیگر سطوح سولو و سطوح ون هیلی بسیار شبیه به هم بوده و می توان نظیر سطحی از سولو را نظیر سطحی از ون هیلی دانست. روش پژوهش تحلیل محتوا بوده که در آن فعالیت ها، کاردرکلاس ها و تمرین های این فصل مورد بررسی قرار گرفتند و از لحاظ سطوح سولو و سطوح ون هیلی طبقه بندی شدند. نتایج حاکی از مطابقت بین سطوح این دو نظریه می باشد. به عبارت دیگر سطوح سولو و سطوح ون هیلی بسیار شبیه به هم بوده و می توان نظیر سطحی از سولو را نظیر سطحی از ون هیلی دانست.  | 
| کلیدواژه ها | 
| تحلیل محتوا، نظریه سولو، نظریه ون هیلی، چهار ضلعی ها، ریاضیات | 
| وضعیت: پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |