تحلیل محتوای فصل چندضلعی ها بر اساس نظریه سولو و نظریه ون هیلی |
کد مقاله : 1427-IMEC |
نویسندگان |
نوید سبزعلی *1، ندا توانایی2، حسین نصرالله نژاد3 1هیات علمی دانشگاه ازاد بهبهان 2بهبهان 3معلم آموزش پرورش |
چکیده مقاله |
هدف از این پژوهش، تحلیل محتوای فصل چند ضلعی ها بر اساس نظریه سولو و نظریه ون هیلی می باشد. روش پژوهش تحلیل محتوا بوده که در آن فعالیت ها، کاردرکلاس ها و تمرین های این فصل مورد بررسی قرار گرفتند و از لحاظ سطوح سولو و سطوح ون هیلی طبقه بندی شدند. نتایج حاکی از مطابقت بین سطوح این دو نظریه می باشد. به عبارت دیگر سطوح سولو و سطوح ون هیلی بسیار شبیه به هم بوده و می توان نظیر سطحی از سولو را نظیر سطحی از ون هیلی دانست. روش پژوهش تحلیل محتوا بوده که در آن فعالیت ها، کاردرکلاس ها و تمرین های این فصل مورد بررسی قرار گرفتند و از لحاظ سطوح سولو و سطوح ون هیلی طبقه بندی شدند. نتایج حاکی از مطابقت بین سطوح این دو نظریه می باشد. به عبارت دیگر سطوح سولو و سطوح ون هیلی بسیار شبیه به هم بوده و می توان نظیر سطحی از سولو را نظیر سطحی از ون هیلی دانست. |
کلیدواژه ها |
تحلیل محتوا، نظریه سولو، نظریه ون هیلی، چهار ضلعی ها، ریاضیات |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |