تحلیل محتوای فصل چندضلعی ها بر اساس نظریه سولو و نظریه ون هیلی
کد مقاله : 1427-IMEC
نویسندگان
نوید سبزعلی *1، ندا توانایی2، حسین نصرالله نژاد3
1هیات علمی دانشگاه ازاد بهبهان
2بهبهان
3معلم آموزش پرورش
چکیده مقاله
هدف از این پژوهش، تحلیل محتوای فصل چند ضلعی ها بر اساس نظریه سولو و نظریه ون هیلی می باشد. روش پژوهش تحلیل محتوا بوده که در آن فعالیت ها، کاردرکلاس ها و تمرین های این فصل مورد بررسی قرار گرفتند و از لحاظ سطوح سولو و سطوح ون هیلی طبقه بندی شدند. نتایج حاکی از مطابقت بین سطوح این دو نظریه می باشد. به عبارت دیگر سطوح سولو و سطوح ون هیلی بسیار شبیه به هم بوده و می توان نظیر سطحی از سولو را نظیر سطحی از ون هیلی دانست.
روش پژوهش تحلیل محتوا بوده که در آن فعالیت ها، کاردرکلاس ها و تمرین های این فصل مورد بررسی قرار گرفتند و از لحاظ سطوح سولو و سطوح ون هیلی طبقه بندی شدند. نتایج حاکی از مطابقت بین سطوح این دو نظریه می باشد. به عبارت دیگر سطوح سولو و سطوح ون هیلی بسیار شبیه به هم بوده و می توان نظیر سطحی از سولو را نظیر سطحی از ون هیلی دانست.
کلیدواژه ها
تحلیل محتوا، نظریه سولو، نظریه ون هیلی، چهار ضلعی ها، ریاضیات
وضعیت: پذیرفته شده برای ارائه شفاهی