کاربرد هوش مصنوعی در تدریس ریاضی متوسطه |
کد مقاله : 1234-IMEC |
نویسندگان |
صبا کام پروری *، شیما بچاری پور دانشجوی مقطع کارشناسی رشته آموزش ریاضی |
چکیده مقاله |
همانطور که فناوری به شکل دهی مجدد الگوهای آموزشی می پردازد ، یکپارچگی هوش مصنوعی در آموزش ریاضیات مقاطع متوسطه به عنوان یک نیروی تحول آفرین بروز می آید. این مقاله نقش در حال تکامل هوش مصنوعی در آموزش ریاضیات مقاطع متوسطه را مورد بررسی قرار می دهد و بر توانایی آن برای ارتقا نتایج یادگیری و روش های آموزشی تمرکز دارد.این مطالعه از طریق بررسی شواهد تجربی ، کتابخانه ای ، وظایف چندگانه هوش مصنوعی در آموزش ریاضیات مقاطع متوسطه را بررسی می کند . از تجربیات یادگیری شخصی سازی شده تا ابزار های تطبیقی ، پلتفرم های مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می دهند که به نیاز های متنوع دانش آموزان و سبک های یادگیری متناسب می شوند.علاوه بر این مقاله به نقد و چالش های مرتبط با ادغام هوش مصنوعی در آموزش ریاضیات می پردازد و تاکید می کند که اهمیت اجرای مسئولانه هوش مصنوعی و دسترسی برابر به منابع یادگیری تقویت شده توسط فناوری است. با روشن کردن رابطه هم افزایی بین هوش مصنوعی و آموزش ریاضیات مقاطع متوسطه ، این مقاله به گفتگوی مستمر در مورد بهره گیری از فناوری برای تقویت مهارت های ریاضی ومهارت های تفکر انتقادی در بین دانش آموزان در تنظیمات آموزشی متوسطه کمک می کند. |
کلیدواژه ها |
هوش مصنوعی، ریاضیات مقاطع متوسطه ، پلتفرم |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |