حل مساله های مثلثاتی با استفاده از مفهوم مساحت
کد مقاله : 1206-IMEC
نویسندگان
حسینعلی غلامی *
دانشکده ریاضی دانشگاه یو پی ام مالزی
چکیده مقاله
حل مساله های مثلثاتی به دلیل پیچیدگی های موضوعی، برای بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان چالش برانگیز است. آموزش روش ها و مهارت های مختلف حل مساله، قدرت حل مساله یادگیرندگان را بهبود می بخشد. این مقاله به آموزش یک روش حل مساله در معادلات و نامساوی های مثلثاتی می پردازد که پایه و اساس آن مفهوم مساحت است. این روش حل مساله، درک عمیقی از مفاهیم مثلثاتی را در اختیار مدرسان و یادگیرندگان قرار می دهد. رویکرد معرفی شده برای حل و بحث بعضی از معادلات و نامساوی‌های مثلثاتی در این تحقیق، شامل یک روش جایگزین و استفاده از رویکردهای تحلیلی و هندسی برای تدریس مثلثات است. این رویکرد به سطح پیشرفته‌تری از تفکر انتقادی در مقایسه با راه‌حل‌های جبری و مثلثاتی روتین نیاز دارد. در واقع، از طریق استفاده از تکنیک‌های هندسی، فرآیند آموزش مفاهیم مثلثاتی جذابیت بصری و شهودی پیدا می‌کند و ارتباطی با موقعیت‌های مختلف دنیای واقعی برقرار می‌کند.
کلیدواژه ها
حل مساله، مثلثات، مساحت
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر